Osnovna škola Ostrog Kaštel Lukšić

SVI U ŠKOLU, A MI U LINDLAR!

Učenici naše škole, zajedno s učenicima iz OŠ "prof. Filip Lukas", sudjelovali su u projektu razmjene učenika s gradom prijeteljem Lindlarom.

Nakon uspješnog gostovanja Nijemaca kod nas trebalo je uzvratiti susret. Od 5. do 12. rujna učenici su doživljavali pravu njemačku avanturu. O dojmovima pročitajte  u nastavku....

05.09. 2013.

Napokon je stigao i taj dan, svi smo bili jako uzbuđeni. S nestrpljenjem smo čekali autobus i svaka minuta je izgledala kao stoljeće, a autobus je još i kasnio petnaest minuta. O točnosti stvarno moramo učiti od Nijemaca.

Nakon četiri mjeseca trebalo se pripremiti za ponovni susret s našim Nijemcima, prisjetiti se jezika za sporazumijevanje engleski ili njemački, a neki su to činili i u autobusu.

Unatoč virozi odlazak u avanturu života nije se smio odgoditi.

Bio je to dug put i u autobusu se svatko zabavljao na svoj način; netko je facao, netko slušao muziku, netko čitao…

06.09. 2013.

U Lindlar, grad od 22 000 stanovnika koji je udaljen od Kaštela 1435km, stigli smo u jutarnjim satima. Pričekali smo naše domaćine koji su bili na nastavi i onda se svi uputili kućama. Naši su nas domaćini jako lijepo ugostili. Svaka im čast! Ja sam bila kod obitelji Gatz; supermama Aleksandra, sestra Francisca i moja domaćica Paulina odlično su isplanirale svaki zajednički trenutak. Kada sam ušla u kuću činilo mi se kao da pripadam toj obitelji, dočekala me i vješalica s mojim imenom.

07.09. 2013.

Idemo u Phantasialand. Bilo je jako zanimljivo i uzbudljivo. Phantasialand je podijeljen na dijelove – Berlin, Deep in Africa, China Town, Fantasy, Mexico i Mystery. Isprobali smo mnogo atrakcija: River Quest, Mistery Castle - slobodni pad, Hollywood Tour… a nama se najviše svidio Colorado Advanture gdje smo bili desetak puta.  Bio je ovo pravi dan za adrenalince.

08.09. 2013.

Ovo je bio dan kada su moji prijatelji došli po mene i Gabrielu i odveli nas u obilazak nekih okolnih mjesta. Bili smo u Bad Honefu, tamo smo posjetili “Sea Life”.

09.09. 2013.

Jedna od nepraktičnih stvari kod njih je što žive jako daleko od škole (centra grada) pa sam se morala buditi jako rano, svaki dan u 5:30. Ovaj dan smo bili u školi na nastavi s našim domaćinima. Bili smo na satu latinskog jezika i ništa nismo razumjeli. Cijeli smo dan bili u školi. Škola je modernije opremljena od naše. Klupe su poredane na “U”, u atriju su stolovi gdje učenici mogu biti preko malog odmora, imaju igralište za nogomet, badminton i tenis, te veliki park ispred škole. Oni imaju manje predmeta od nas, ali više izborne nastave.

10.09. 2013.

Projektni dan. Podijelili smo se u 4 grupe i otišli smo na razne djelove Lindlara i okolice: kamenolom, smetlište, šuma i muzej. Nažalost, odlazak u kamenolom je pokvarila kiša i blato. U grupi smo bile sve djevojčice, te nas kamenolom i nije baš oduševio.

11. 09. 2013.

Idemo u Köln. Vožnja žičarom preko rijeke Reine je uzbudljivo iskustvo, posebno za one koji se boje visine. Vozili smo se i turističkim vlakićem po gradu, a onda Katedrala u Kölnu! Katedrala je posvećena sv. Petru i Djevici Mariji, najljepša je i najveća katedrala u Njemačkoj.

Nakon Kölna završna večer.

Na završnoj večeri u početku je prevladavao smijeh, a što se večer bližila kraju bivali smo sve tužniji. Ponegdje se vidjela i koja suza, a prijateljskim zagrljajima nije bilo kraja. Potpisali smo se jedni drugima na ruke, znali smo da će to isprati prva sapunica, a ono što se utisnulo u srce ostaje zauvjek!

SAVJET BUDUĆIM GENERACIJAMA:

PRIHVATITE PROJEKT RAZMJENE UČENIKA, JER VRIJEDI UPOZNATI LJUDE KOJI SU VEOMA SLIČNI NAMA, A ŽIVE 1435KM DALEKO!!!

NOVOSTI

Novosti

eDnevnik

Slikovni rezultat za e dnevnik za roditelje

Osnovna škola Ostrog Kaštel Lukšić / Put Sv. Lovre 2, HR-21215 Kaštel Lukšić / www.os-ostrog-kastelluksic.skole.hr / os-ostrog@os-ostrog.hr